Etablererhjelp i Iveland

Driv Agder er vår gode samarbeidspartner, og sammen ønsker vi å legge forholdene til rette for at nye og eksisterende bedrifter skal få best mulige betingelser for å videreutvikle seg i vår kommune.

Driv Agder - Etablerersenteret i Agder - Klikk for stort bildeDriv Agder - Etablerersenteret i Agder

Hele regionens etablerersenter:

Driv Agder er hele regionens etablerersenter og tilbyr gratis veiledning og kunnskap for de som ønsker å etablere egen virksomhet i Iveland kommune. Driv Agders rådgivere er klare til å hjelpe deg med dine etableringsutfordringer. Har du spørsmål? Ikke nøl med å ta kontakt med deres dyktige medarbeidere.
Bestill gratis veiledningstime hos Driv Agder

Gratis kurstilbud:

Driv Agder ønsker å tilby mangfoldige opplæringsmuligheter for alle etablerere i Agder. De har en omfattende kursliste, slik at du kan velge og sette sammen kurs som møter dine spesifikke behov. Ta en titt på kurskalenderen for å finne det som passer best for deg.  Alle Kurs er gratis for gründere i kommunen.
Sjekk ut deres omfattende kursliste

Kontaktperson:

Driv Agder v/Janne Storm Pettersen (leder forretningsutvikling), 99 39 56 22