På signingsferd blant bedriftsledere

Det er mye som rører seg innen næringslivet i Iveland. Ordfører og næringsleder har vært - og er fremdeles - på en rundtur blant bedriftsledere i kommunen.

Signingsferd med blomster og lovord:

Hva med å våkne opp til denne utsikten? Det er mulig hv is du tar turen til Iveland Tree Top Panorama ! - Klikk for stort bildeHva med å våkne opp til denne utsikten? Det er mulig hv is du tar turen til Iveland Tree Top Panorama ! Iveland kommune

Det første bedriftsbesøket var hos frisør Anne May Grosaas i førjulstiden 2023. Det har blitt hele ti nye bedriftsbesøk siden den gang, og redaktøren vet at det er flere på blokka. Det siste bedriftsbesøket ble gjennomført forrige uke, og da gikk turen til Iveland Tree Top Panorma.

Ordfører Jan André Myhren har lagt ut omtale av alle sine besøk på sin egen politiske facebook side. Vi har også samlet alle omtalene på hans egen ordfører-side på vår hjemmeside. Her er det bare å klikke seg rett inn på facebook artikkelen og lese og bli kjent med våre gründere og vårt spennende næringsliv. Det siste besøket ligger åpent i front, de ni andre ligger i FAQ`n “Ordfører på bedriftsbesøk”. Ta gjerne en titt her:

Ordfører på bedriftsbesøk

Viktige arbeidsplasser - Nye bedriftsbesøk:

Enhver bedrift og enhver arbeidsplass er viktig for Iveland kommune. Ordfører og næringsleder ønsker at vi nå - og for fremtiden - kan spille på samme lag og gjøre hverandre gode! Følg gjerne med på ordfører sin egen lille side hos Iveland kommune eller via hans politiske facebook side for nye oppdateringer.