Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
error_outline09. oktober kl. 12:57

Ny hjemmeside

Vi håper å kunne sluttføre våre nye hjemmesider innen utgangen av oktober måned.

Les mer clear
Hilde Bjørkestøl (resepsjon) og Lasse Hornnes (organisasjonssjef) i servicetorget

Hilde Bjørkestøl (resepsjon) og Lasse Hornnes (organisasjonssjef) i servicetorget

Servicetorget

Vi er her for DEG!

Servicekontoret er Iveland kommune sitt ansikt utad. Målet er å bedre servicen overfor publikum ved å tilby så mange tjenester som mulig på ett sted. Servicekontoret skal være publikums første møte med kommunen, uansett hva slags henvendelse det gjelder. Ingen saker er for små - ingen for store! Servicekontoret betjener også kommunens sentralbord, hvor publikum enten får svar på sin forespørsel, eller blir vist til rette avdeling og riktig person.
En viktig målsetting er å videreutvikle virksomheten for å kunne tilby enda flere og bedre tjenester, herunder informasjon og tjenester for andre offentlige etater.

Hovedoppgaver:

  • Løse flest mulig oppgaver på stedet
  • Gi veiledning og informasjon om kommunens tjenester
  • Tilby skjemaer, skriftlig materiell og brosjyrer
  • Mottak av klager og oppfølging
  • Formidle kontakt til rett saksbehandler
  • Utføre enkel saksbehandling
  • Være lett tilgjengelige og yte god service

Servicetorget er åpent hver arbeidsdag mellom kl. 09.00-14.00 (f.o.m. 30.01.2017). 

Kontaktinformasjon

Leder av servicetorget,
Org.sjef Lasse Hornnes
Tlf. 472 35656

Generell henvendelse til kommunen

Sentralbord, tlf. 379 61200

Tips en venn Skriv ut
Publisert | Oppdatert 24. januar 2017