Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
error_outline15. desember kl. 13:10

250.000 kroner til Tuftepark

Liv Åsne Austad Andersen fra Gjensidigestiftelsen kom på overraskende besøk til Iveland torsdag kveld. Hun hadde med seg et sjekk på kr. 250.000,-. 

Les mer clear
Innbyggerdialog

Innbyggerdialog

Innbyggerdialog

Du velger metoden:

Vi ønsker en god dialog med våre innbyggere og alle andre som har interesse av våre tjenester og servicetilbud. Her følger noen av de mulighetene du har:

Generell henvendelse:
Bruk gjerne tilbakemeldingsskjema du finner nederst på siden. Du må minimum fylle ut ditt navn og telefonnummer. Din henvendelse sendes til postmottak (servicetorget) som videresender til rette fagperson.
Det er også mulig å sende mail direkte til postmottak.

Politisk henvendelse:
Kommunestyret har lagt opp til "åpen time" før hvert kommunestyremøte. Dette er ment som offentlig spørretid for publikum. Dersom dette er aktuelt må ordføreren kontaktes senest en dag i forkant. Videre heter det at utsendinger fra sammenslutninger, foreninger eller grupper som vil møte for kommunestyret for å uttale seg om en sak, skal melde fra om dette til ordføreren senest to dager før møtet.

Saksdokumentene til levekårsutvalget, teknisk utvalg og formannskapet blir vanligvis publisert på nettsidene samme dag og omtalt i en og samme sak. Kontaktinformasjon til leder av hvert utvalg legges ut sammen med sakslista for evt innspill / spørsmål.
Alle politiske møter er åpne for publikum, med svært få unntak.

Henvendelse om tekniske tjenester:
Eget elektronisk skjema der man kan komme med innspill på tekniske tjenester.

Høringsuttalelse:
Eget elektronisk skjema der man kan komme med innspill på saker som er ute til høring / offentlig ettersyn.

Facebook:
Skriv innlegg på kommunens facebook side. En tilbakemelding legges ut så fort det er praktisk mulig.

MinSak.no:
Kommunal- og regionaldepartementet (KRD) har åpnet en egen nettportal som vil gjøre det mulig for innbyggerne å fremme innbyggerinitiativ elektronisk. Dersom minimum 2% av innbyggerne i Iveland støtter innspillet vil saken bli lagt frem for politisk behandling.

Postliste: 
Postliste legges ut fem dager i uka. Det er mulig å bestille innsyn til de fleste dokument direkte fra aktuell sak i postlista!

Kontaktinformasjon

Ordfører Gro-Anita Mykjåland
958 21968

Rådmann Sten A Reisænen
918 59511

Web-redaktør Finn Terje Uberg
901 17842

Meir informasjon

Tjenestebeskrivelser

Eksterne lenker

Tips en venn Skriv ut
Publisert | Oppdatert 18. april 2016